Interneta veikala Jolly.lv noteikumi

 

 

  • Pasūtījumi tiek pieņemti, izmantojot interneta vietni www.jolly.lv;
  • Pasūtot preci, Jūs izvēlaties preces parametrus - krāsu, daudzumu;
  • Kad Jūs esat izvēlējies vēlamo preci, ir jānoklikšķina uz pogas "Pievienot grozam";
  • Prece tiek pārvietota uz iepirkuma grozu, kas kļūst redzama, noklikšķinot uz groza ikonas, mājas lapas augšējā labajā sturī;
  • Lai pasūtītu izvēlēto preci, Jums jāaizpilda pasūtījuma forma, kas atveras izmantojot pogu "Noformēt pasūtījumu";
  • Preces no ražotāja uz Latviju tiek piegādātas 3-10 darba dienu laikā;
  • Preces no Latvijas noliktavas klientam tiek piegādātas 1- 3 darba dienu laikā;
  • Samaksa par produktu jāveic veicot pasūtījumu. Tikai tad, kad būsim saņēmuši Jūsu maksājumu, nodosim pasūtījumu ražotājam;
  • Jums ir iespēja atcelt pasūtījumu, kamēr Jūs neesat veicis apmaksu. Tikko kā būsim saņēmuši apmaksu, pasūtījumu atcelt nebūs iespējams;
  • Preču piegāde tiek nodrošināta sadarbībā ar Omnivas, DPD un Latvijas pasta pakalpojuma sniedzēju starpniecību.

 

GARANTIJA:

  • Visām somām tiek piedāvāta ražotāja garantija;
  • Informāciju par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei var noskaidrot rakstot mums;
  • Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt - pirkuma apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
  • Gadījies defekts? - ražotājs veic apmaiņu, ja soma vēl ir pieejama vai atgriež naudu.

INFORMĀCIJA PAR PRECĒM:

  • Preču cenas interneta veikalā Jolly.lv norādītas eiro, cenā neietilpst piegādes izmaksas;
  • Piegādes maksa tiks pievienota pasūtījuma noformēšanas procesā, atkarībā no Jūsu izvēlētā piegādes veida;
  • Produktu apraksti un nosaukumi ir ilustratīvi produktu lietošanas piemēri. Pērkot preci klientam tiks piegādāta attēlos redzamais centrālais modes aksesuārs bez tā fotogrāfēšanai izmantojamiem rekvizītiem, personām, statīviem u.c.

APMAKSA:

  • Jūsu ērtībām interneta veikals Jolly.lv piedāvā trīs apmaksas veidus - maksājumu ar kredītkarti/debetkarti, maksājumi izmantojot internetbanku un maksājumi izmantojot bankas pārskaitījumu;
  • Veicot maksājumu ar karti Jums jāievada maksājuma kartes īpašnieka vārds, kartes numurs un CVC numurs, kas sastāv no 3 cipariem, šis numurs atrodams maksājuma kartes otrajā pusē;
  • Pēc bankas kartes datu ievadīšanas Jūs varat tikt nosūtīti uz Jūsu bankas lapu, drošības koda ievadīšanai, kas nepieciešams, lai pārbaudītu Jūsu personas datus;
  • Apmaksa ar kredītkarti/debetkarti ir iespējams tikai tajā gadījumā, ja banka, kura Jums ir izsniegusi doto karti, piedalās programmā - drošo pirkumu veikšanai internetā;
  • Interneta veikalā Jolly.lv ir iespējams norēķināties ar: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor banku internetbankām;
  • Pēc pasūtījuma noformēšanas sadaļā "Apmaksas veids" izvēlieties Jūsu internetbanku;
  • Jolly.lv pāredresēs Jūs uz Jūsu internetbankas lapu un nodos internetbankas sistēmai datus par summu, kuru ir nepieciešams apmaksāt;
  • Internetbankas lapā pievienojaties kā ierasts, par izvēlētajām precēm sistēmā jau būs noformēts rēķins, Jums atliek tikai apstiprināt maksājumu;
  • Pēc maksājuma apstiprināšanas, spiediet pogu "Atgriezties pie pakalpojuma sniedzēja", un Jūs nokļūsiet atpakaļ uz interneta veikalu Jolly.lv;
  • Dati, kas nepieciešami, lai pievienotos internetbankai, tiek izmantoti tikai preces apmaksai un tālāk netiek nodoti interneta veikalam Jolly.lv.

ATTEIKUMA TIESĪBAS:

  • Slēdzot distances līgumu, t.i. veicot pirkumu interneta veikalā Jolly.lv Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā, no preces saņemšanas dienas. Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskajām personām;
  • Atteikuma tiesību termiņš jāskaita šādi: ja tiek iegādāta prece - no dienas, kad patērētājs ir ieguvis preci īpašumā; ja vienā pasūtījumā tiek pasūtītas vairākas preces, kuras piegādā atsevišķi - no dienas, kad patērētājs ir ieguvis īpašumā pēdējo preci;
  • Jums ir tiesības atteikuma tiesību izmantošanas laikā izmēģināt attiecīgo preci, lai pārliecinātos, vai tā atbilst Jūsu vajadzībām un vēlmēm. Atcerieties! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā);
  • Jums prece jānodod atpakaļ tirgotājam, 14 dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas, iepriekš vienojoties par atgriešanas veidu;
  • Atgriežot preci pārdevējam, Jums ir jānodrošina iepakojums preces transportēšanai;
  • Atgriežot preci jāpievieno pirkuma dokuments (pavadzīmes kopija) un atteikuma tiesību izmantošanas laikā precei nedrīkst būt noņemta preces etiķete;
  • Preces atgriešanas sūtīšanas izmaksas sedz klients;
  • Jūs esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā;
  • Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ir jāinformē SIA "MoTra" juridiskā adrese: Ganību iela 142, Liepāja, LV-3411, tālruņa numurs: (+371) 29477711 e-pasta adrese: info@jolly.lv par lēmumu atteikties no šī līguma (skatīt SIA "MoTra" interneta vietnē Jolly.lv ievietoto veidlapu par atteikuma tiesību izmantošanu);
  • Ja iegādātā prece Jums neapmierina pēc izmēra, krāsas, formas, materiāla vai citu iemeslu dēļ, bet somai nav defektu - maiņa vai naudas atgriešana nav iespējama, tādēļ lūgums uzmanīgi izvēlaties attiecīgo preci pirms pasūtījuma noformēšanas;
  • Atgriešanas gadījumā, Jums tiks izsniegta dāvanu karte, tādā pašā summā, kāds bija pasūtījums, vai iespēja mainīt pret citu preci. 
  • SIA "MoTra" interneta vietnē Jolly.lv ir ievietota veidlapa par atteikuma tiesību izmantošanu. Lejupielādēt
!!! Interneta vietnē www.jolly.lv apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces, tas izskaidrojams ar katra datora vai mobilā telefona ekrāna īpatnībām. Lai precizētu informāciju par preci vai noskaidrotu informāciju par preces pasūtījumu, lūdzam sazināties ar Jolly.lv pa e-pastu: info@jolly.lv.
 
 
!!! Brīdī, kad saņemiet preci, lūdzu pārliecinieties vai tā atbilst pasūtītajai - ražotājs, modelis, izmērs, krāsa un citi svarīgi parametri. Ja preces saņemšanas veids Jums ir izvēlēts ar kurjeru, lai izvairītos no pārpratumiem, pamanot uzskatāmus bojājumus iepakojumam, lūdzam jautāt kurjeram tos piefiksēt preces piegādes veidlapā. Šāda darbība palīdzēs noteikt to, vai prece bojāta piegādes laikā!